Hı şunu da söylemek isterim. Yaz tatilimizde iki gün başka şehirde butik otelde kaldık. Çok sevdiğimiz insanlar işletiyor, daha önce de gittik. O yüzden rahatlıkla mutfağı da kullandım, kahvaltımı da yaptım onlar kızımı sevdiler, oyaladılar. Sonrasında da havuzlu ev tuttuk. O yüzden de rahat ettik. Kuzumuz uyuduktan sonra da havuza girebildik, ya da gölgede ana kucağına koyup kendimiz rahat edebildik. Belki ev tutmak daha kolay olabilir.