Merhabalar 9 aylık kızımdan kistik fibrozis şüphesiyle genetik kan alındı ve sonuç bekliyoruz sürekli enfeksiyon var vücudunda ciğerlerindeydi şimdi de bağırsaklarında enfeksiyon var ter testi sonucumuz %51 çıktı sürekli antibiyotik kullanıyoruz 2 hafta kadar hastanede yattık ama hâlâ enfeksiyon geçmedi bi yerde bitiyo başka yerde başlıyo bu süreç zarfında talesemi teşhisi de konuldu bu durumu yaşayanlar benimle yaşadıklarını paylaşabilir mi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ter testinden sonuç alan kişiler % kaçla sonuç aldı lütfen benimle paylaşır mısınız ve bu süreç nasıl ilerleyecek bilmek istiyorum ayakta kalmak için lütfen…