Evhamkisisi 10 ay 12 günlük
Emekleme + tutunup kalkma sıralama var, duvarı bile tutup kalkıyor, yorucu 😒
Abla, baba, anne, pisi hav dede gel adda hadi alo, ham ve mama bunları bilinçli diyor. (Günde bin kez abla dedigi icin anneyi o kadar kullanmiyor)
Alo dediğimizde elini kulağına götürüyor birseyler babıldıyor.
Kedi geliyor dediğimizde elini gel gel yapıp pisi diyor, köpek dersekte ayninı yapiyo 🤭
Ismine dönüp bakıyor.
Uydurdugum bi müzik var onu duyunca oynamaya basliyor 😁
Bay bay, alkis, gel gel, hayır derken kafa sallama bunları yapıyor
Genel olarak çook gülec bi bebek ismini uzatarak söylerseniz bile gülüyor tam sırıtık 🤩
Suyu cok seviyor, havuz ve küvet aşığı şap şap yapmayı ögretmis ablasi suyu görür görmez ayaklarina vuruyor heycandan😅
Istah 0.
Ne kasikla ne blw ile pek beslenmek istemiyor ver mama iceyim derdinde anca😒😒
Tüm gün ablasinin peşinde dolanıyor kedi köpek gibi dolaşıyorlar çünkü sürekli kurdugu oyunlari bozuyor vuruyor atıyor 🤦♀️🤦♀️
Ablasi da daha 3 yaşında 😁 (39 aylik 3.5 diyorum)
Bu kadar beceriyi ablasi sayesinde kazandi benim düşüncem genelde onu taklit ediyor çünkü o bağırırsa anında bağırıyor dans ederse basliyoe totosunub üstünde ziplama. Büyük kizim yakalamaca oynuyor oda hizlica pesinden emekliyor falan onun etkisi cok var.
Ablasini ögle uykusunu yatiriyorum kucugu alip salona gidiyorum sessiz olsun diye mesela ayni aynda denk gelip pek uyumuyorlar, kapisina gidip vuruyor ablaaa diye çığlık atıyor cok saygısız 😁😁