MyBabymm Ya eşim yanlışlıkla 2 no yerine 1 no mama almış fişi de almamış versem birşey olur mu ya. 2 noya yeni geçmiştik 6 aylığız.
Havvaana MyBabymm birşey olmaz ama faydası olmaz çünkü 6 aydan sonraki bebeğin enerji ihtiyacını 0-6 ay arasındaki bebek sütü karşılamaz yeterli kilo alamaz
nurefsanakbulut MyBabymm olur . Vitamin mineral ona göre oluyor canım . Düşük vitamin almış olur öyle diyim yani
MyBabymm Havvaana Bebeğim anne sütü almadığı için mama saliya kadar gider. Salı günü 2 no alicam Saliya kadar birşey olmaz dimi ya
Havvaana MyBabymm yok yok o kadar dan birşey olmaz benimde mesela 1 numara bitmeden 6ayı bitti ama şimdi bitirene kadar devam edeceğim dediğin gibi çok uzun süte gitmiyor zaten