Oglusum5357 Hippten geçtik refluden dolayi mama surekli dibinde kaliyor resmen sdece suyunu içiyor bebegim iyice sinir oldum artik varmi bi puf noktası
Deletedmom113 Oglusum5357 çalkalamayın gaz olur iyice kaşıkla karıştırıp sonra 1.2 defa çalkalayın olur
Mervemehr Deletedmom113 çalkalayınca çok gazlı oluyor mama gaz sancısından deli gibi ağlıyordu kızım. Sonra her çalkalamadan sonra biberon kapağını açıp havasını aldım. Artık gaz sorunu kalmadı gibi bişey. Deneyin mutlaka.
zeytingozler ben porselen ve ya ahsap bir kasikla karistiriyorum ayni sorunu yasamiyorum elinizde calkalamayin gaz yapar demir kasiklarda gazi tetikliyormus diye duymustum.birdaha kullanamdim
Oglusum5357 Valla kizlar bnde yeni gectim suyu zten mama isiticida ayarliyorum yani ilik oluyor kaşıkla karistiyorum at ust ediyorum ama bi şekilde hep topak kaliyor altinda ya da emzik kismini tıkıyor. Tarihi flnda var anlamadm ya
Signemzeynep Oglusum5357 minik cirpma telleri var bimilyoncularda ondan aldik biz ayni sorunu yasiyorduk. Cok kaynar olmayan suyla yapip bunla karistirinca cozumu bulduk. Dene derim.
nerminsari bu mamanın içinde lifler var, önce mutlaka kaışla karıştırın, sonra çalkalayıp 3 dak bekelyin, o zaman güzel çözünüyor
Nslhn53 Oglusum5357 bebelac ar anti reflü mamasıda kullanabilirsiniz 🙂 bende kullandım. Dediğiniz gibi aptamili denemek istedim biraz dibinde kalıyor farkettim.
Deletedmom113 Mervemehr ben kullanmıyorum şuan cnm ilk 5 ay kullandım bıraktım refkuden dolayı kullanıyorduk ama gene havasını alsanız bile cok.clkalamaktan gaz kalıyor kopuruyor üstü fark ederseniz ben başta kaşıkla iyice karistirirdim sonra 1.2 çalkalardım erirdi
cansuliza19 Oglusum5357 ar demek anti reflü demek daha katı olur genellikle kusma olmasın mideyi tutsun diye. Oyuzden erimez cok
KumsalPoyraz Suyun içine mi mama koyuyorsunuz mamanın üzerine mi su döküyorsunuz eğer mamanın üzerine su koyuyorsanız mama dipte kalıyor bi kaç defa arkadaşıma yaptırmıştım bebeğim durmuyorken önce mamayı koyup suyu üzerine okuyormuş ayni sorun oldu birde yukarı aşağı sallama değilde biberonu karıştırdıktan sonra da elinizde yuvarlayın gaz yapmaz
fatmakaraca kusan bebekler için olan mamalar biraz zor çözünüyormuş, içinde bir lif varmış ondan kaynaklanıyormuş. kaşıkla karıştırırsanız daha kolay erir
madenmelahat Oglusum5357 suyu sıcaklığını iyi ayarlamaya çalışın birde aptamil ar katınca içine kaşıkla karıştırın daha çabuk çözünür
ayfernaz Bu mama koyu kıvamlı bi mama o yüzden çocuğun kusmasını engelliyor zaten. Doğal olarak çözünme durumuda farklı, suyu kaynar ya da soğuk yapmayın parmağınızı hafif yaksın. Önce biberonda dairesel bi çevirin mamayı koyunca sonra da dik çalkalayın
ayfernaz Suyu kaynar ya da soğuk yapmayın parmağınızı hafif yaksın. Önce biberonda dairesel bi çevirin mamayı koyunca sonra da dik çalkalayın