E-urey Kızlar bebeğim 9 aylık birkaç gündür bu şekilde kızarıklıklar var kollarında bugün bacaklarında çıktığını da fark ettim sıcaktan oluyor diye düşündüm ama şimdi biraz korktum açıkçası böyle bir şey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi
hunilimomy E-urey uyuz bu şekilde değil tünel şeklinde oluyor ama isilikte değil bu isilik icin cok büyük kabarcıklar
E-urey ecosummm tanıdğımız bir doktor var ona attım görüntüleri eğer ateş halsizlik vs belirtiler yoksa acillik bişey olmaz dedi yarın randevu aldım ona götüreceğim teşekkür ederim hepinize