Ftsyckk Bebeğim 1 aylık oldu.. 1 aylık olunca göz muayenesi ve kalça usg yapılıyormuş.. Bunlar için normal çocuk hastalıkları doktoruna mı gitmem gerekiyor önce.. yoksa farklı bi bölüme mi ?
Arirang Ftsyckk Biz 1 aylıkken kontrole götürdük. Göz kontrolü için 3 aylık olunca yaptırırsanız daha iyi sonuç verir dedi bekliyoruz. Kalça usg için 2 aylıkken yapılacak dedi. Ultrason bölümünden randevu aldık. Çocuk doktoru sisteme girdi önce sonra randevu aldık
Adenkom Göz için göz muayenesi alacaksınız çocuk göz diye bir bölüm yok, kalça usg için normal öocuk doktoruna alın o istem yapıyor