4,5 aylık bebeğimde uykularımız halen sıkıntılı, kucakta emerek uyuyor derin uykuya geçerse kendi yatağında ( nadiren) uyuyor ,bu aya göre 1,5-2 saat uyanık kalmalı ama süre dolunca uyku sinyalleri halen gözükmüyor , süreyi aşınca veya daha erken uyutmaya çalışırken de istemiyor ağlıyor .Ne yapacağımı şaşırdım , uyku eğitimi için kimi erken kimi tam zamanı diyor ?