18 aylık oğlum var babası yokken çok iyiyiz ama babası geldiğinde huyu suyu değişiyor ağlama krizlerine giriyor sürekli kucağını istiyor eşim kucağına alıyor ama hala bi ağlama krizinde . Dün gecemiz berbat geçti sabah 6 da zor uyuttum hep bi krize giriyor . Babasını görsün iyice ağlamaya başlıyor. Hatta dün eşime eve gelme git bir kaç gün abinde kal dedim artık . Gerçekten ne istediğini anlamaz olduk artık.işe gidiyor diye babasını mı özlüyor terkedilme korkusu mu var diyoruz ama yok babası varken de hep bi değişik . Bu durum 1 aydır var artık çok yorulduk gerçekten . Sizce neden olabilir bu ? Çözemiyoruz artık gerçekten