Emralpakcn Kızlar oğlum 5 haftalık gece uyurken uyanmasa bile 2 saatte bir emziriyorum sizce ne kadar zaman aralığı olmalı uyanmasını beklemeli miyim sizce
Mavi1 Emralpakcn beklersen sarılık olur 2-3 ay boyunca sürekli 2 aaatte bir emzirmelisin uyandırıp. Yoksa sarılıkla ugrasırsın
Iki_pasa_annesi Emralpakcn bizde sarılık vardı 40 gün 2 saate emzirdm sonra istediği zaman kendi kendine uyandı geceleri zaten şuan 3 buçuk aylık emmeden 5 saat uyuyo kesintisiz
Tostosun_Annesi14 Emralpakcn bana doktorum ilk 15 gün 2 saatte bir ikinci 15 gün 3 saatte bir 1 aylık olunca kendi ne zaman uyanırsa o zaman emzir demişti
Emralpakcn Mavi1 sarılığı var zaten arkadaşın kızı 10 haftalık 6 saat aralıksız uyuyormuş emmeden çok şaşırdım bende mi sorun var o mu acayip anlamadım
Azimenur1907 Bence uyandırma çünkü sarılık olayı geçmiştir acıkınca kendileri uyanıyor benim bebeğim 1 aylık ben uyandırmıyorum.
AlpArslan0 Emralpakcn benm oğlumda 1 aylık ilk günler 1 buçuk saatte bir uyandırır hem süt hem mama verirdim şimdi 10 gündür 3 saate bir kendisi uyanıyor ve 90 ml süt içiyor memede veriyorum ama doymuyor diye mama veriyorum .
Ilaydaam Emralpakcn Ben 40 i cikincaya kadar 2 saatde bir emzirdim.Geceler 3 saatde bir.2 ayliq Şimdi kendi ne zaman kalkarsa o zaman emziriyorum.Bazen 3-4 saat uyuyor gunduzler uyandirmiyorum
AlpArslan0 Emralpakcn doymayınca ağlıyor ve uyumuyor aslında birde doyunca kendisi sorhoş gibi oluyor almıyor ağzında bırakıyor bende geri vermiyorum zaten o sıra gazını çıkarıyorum bir bakmışım uyumuş bile
Liliales Emralpakcn ben oğlumu 15 günlükten itibaren gece uyandırmıyorum kendi acıkınca uyanıyor. Doktorum böyle önermişti sarılık riski yok demişti. Sizin de yoksa öyle yapabilirsiniz
izd Emralpakcn ya bana doğum yaptığım hastanede saatte bir dediler. Daha sonra doktor değiştirince iki saatin de ok oldupunu öğrendim :) ama ben iki saat aralığına geçtiğimde bebek artık iki aylıktı. ))
AlpArslan0 Emralpakcn şimdi benim sütüm az sütümle doymuyor sütüm yetmediği için artı mama veriyorum süt vermiş olsam sadece yarım saatte bir verin demişti doktor bana