Doğumdan itibaren tuvalet iletişimini uygulayan annelerle deneyimleri paylaşmak istiyorum. Bebeğim 7 aylık bi sabah kakalarımızda rutinimiz var yalnıZca. Sizlerin deneyimleri neler uyguladığınız saatler, geceleri nasıl uygulama yapıyorsunuz merak içindeyim 🙄❤️ Daha çok erken değil mi diyen anneler de meraklarını giderebilir hem 🌸