yalcinesra 2 aylık bebeğim az emiyor 10 dk en fazla kalıyor meme de yarım saat sonra tekrar istiyor bazen istemiyor hatta bu durumda olanlar var mı ne kadar süre emmeli normalde
Naznaz00 Gazı olduğu için emmek istiyordur hemde çok küçük bildiği tek şey bu ❤️ 10 dk diye şartlamayın kendi bırakana kadar emsin yoruluyordur