Eşimle zaten çok sıkıntılı günler geçiriyoruz üstüne bir de uyuz illetine yakalandık sürekli hart hurt kaşınmaktan delirecem. Haftalık bir gün moral izni oluyor geçen gün geldiğinde doktora gitti eşime 10 gün rapor verdiler. Şimdi 10 gün rapor aldığı için iki haftadır moral izni vermiyorlar. Böyle bi durumda ne yapılabilir ?