Havvaaaysuna merhaba. Benim kızımda da var. Biz hemanjiol şurup kullaniyoruz. 4 aylıkken başladık şuan 21 aylık devam ediyoruz. Kızımın yanağında o yüzden geç küçüldü ama küçüldü. Nabizda bir sıkıntı olmadı bizim. Ama ilaç verdikten sonra uykuda nabız ölçümü yapıyoruz. Zaten en düşük dozla başlatıyorlar kiloya göre zamanla arttırıyor doktor. Dideral hapı eskiden ezip verdiklerini söylemişti bizim doktorumuz. Kardiyoloji doktorundan onay istemişti birde bu ilaca başlamak için.