Deletedmom_100 19unda adet olmam gerekiyordu olmadım bugünde olmadım kızlar hamile değilimdir inşallah günah yazmasın rabbim bebeğim 9 aylık zaten yeterince zor Ne zaman test almalıyım geri çekilme +kondom
papatya_1125 Deletedmom_100 ya iki gün bekleyip normal test alın ya da şimdi erken gebelik testi alın nöbetçi eczane vardır illaki
YatinZibarinEw Deletedmom_100 merhaba siz happy kids deki elesmomy misiniz adinizi tam hatirlamiyorum ama tuzla devlet hastanesi ezgi hanima giden sizmiydiniz
YatinZibarinEw Deletedmom_100 size cok tesekkur ederim sizin sayenizde ezgi hanimi tanidim baska dr a gidiyordum hayatimda tanidigim en tatli doktor🥰
Deletedmom_100 YatinZibarinEw yaaaaa 🙏🏼 ☺️Rica ederimmm memnun kalmanıza çok sevindim doğumunuz gerçekleşti mi? ☺️
[silindi] Deletedmom_100 bu ay benim de 7 gün gecikme oldu, o gün test yaptım negatif çıktı sonrasında da adet oldum. İlk 1 yıl düzene girdi sansak da düzeni tam olmuyormuş. Hakkınızda hayırlısı olsun
beyzanrdll Deletedmom_100 kız bacım bende 18 inde olmam gerekiyodu hala olmadım korkmuyorum değil de hee 11 aylık kızım var ama hals krndimi toplayamadım allahım affetsin ama şuan hiç hazır değilim
Deletedmom_100 YatinZibarinEw evet ne yazıkki normal doğumda olamıyor şans meselesi o doktordan memnun kaldınız mı peki ?
YatinZibarinEw Deletedmom_100 benim dogumum 24 saat surdugu icin iki doktor vardi gunduz nurhayat dertli gecede eyupcan kardes ikiside iyiydi guzel ilgilendiler