Yonxz_03 benim dde bebeğime doktor öyle demişti ama ikinci ayında küçülecek geçmişti şu an 16 aylık ve ilk duyduğumda ben de endişe edip ağlamıştım 🤦♀️ ama endişelenmeyin sizin de normale döner hatta erkek bebekse erken sünnet yaptırmak da iyi geliyormuş