hayalperest2310 buzdolabının içinde olmasa karga falan çaldı dicem. Benim çöpüm balkondaydı bi geliyordum hep balkona uçuşuyor rüzgardan sanıyordum bi gün bi baktım karga kapağını kaldırıp kurcalıyor içini. Bi kez de balkona erisin diye kıyma koydum yine karga başına dikildi beni görünce gitti.