Merhaba cağğğnım anneleer
Bebeğim 4. Ayını tamamladı erkek bebek ve baş çevresi 41.5 olarak ölçüldü biraz büyük dedi hemşire, etrafımda bütün akrabalarım dahil kafaları büyük ama hemşire birden inşallah başka bişey değildir diyince bir anda kuşkuya düştüm. Doktora randevu aldım ama yaşayan var mı merakla ettim bir de bebeğimin göğüs kafesi çökük bi evham yaptım kendi kendime