Gzdvnada benim oğlumda 3-4 aylıktı ayağında tırnak batması olmuştu doktoru krem verdi kullandık geçti ama şuanda 20 aylık inanın biraz derin kessem yada yamuk kessem hala oluyor. Bende artık resmen batık olan tırnaklarına manikür pedikür yapıyorum 😅 ama sizinki şuanda çok küçük doktora gidin antibiyotikli krem verir sonra tırnak yapısıyla ilgili değilse tırnak etinin içinden çıkmıyosa yada doğru kesiyorsanız olmaz. Bizim oğlanın tırnak yapısı etine bitişik çıkıyor sürekli oluyor düzenli dikkatli kesmezsem. Umarıö öyle olmaz çok zor çünkü cidden