Minnakkurabiyem Merhaba Oğlum 2 aylık 2 haftadır yeşil kaka yapıyor doktorumuz net birşey söylemedi henüz tecrübe eden annelerimiz varmıdır?
Aaayysseee Minnakkurabiyem mama kullanıyor mu? Bizimde üç gündür yeşil yada enfeksiyonda olabilir bizim idrarda enfeksiyon çıktı
saribez Minnakkurabiyem oğlum anne sütü alıyor hastanede yattığı için bir kaç defa mama verdiler o zaman yeşil olmuştu kakası öyle bir durum olabilir mi veya sizin yediklerinizden de kaynaklı olabilir
Minnakkurabiyem Aaayysseee evet sütüm etmediğinde mama takviyesi yapıyorum günde 1 2 veya 3 defa. Bizimde idrsrımızda enfeksiyon çıktı malesef antibiyotik kullanıyoruz. Aslında düzeliyor sarı oluyor hardal rengi. Birkaçgün sonra yeşil oluyor. Sanırım yediklerimden etkileniyor olabilir.
YoncaGulce Benim bebeğim de 2 aylık arada oluyor dikkat ettim ben üşüttüğüm ya da soğuk bişeler yediğim zaman oluyor, şimdi geçti çok şükür