1annne 11 ayda sadece bir kez azaldı.Memlekete gitmiştim 2 aylıktı oğlum ve çok çektirdi stresten patlicaktım.Gelince hemen e bebekten malt aldım 1 ay kullandım tekrar dolu dolu gelmeye başladı.Daha da gitmedi tamamen beyninizle ilgili ya.Yani sürekli sağın göğsünüzü ,sağdıkça gelir süt .Birde zaten ilk zamanlar süt dolunca göğüs dolu dolu oluyor sonra ki zamanlar süt olsa bile çok aşırı ilk günlerde ki gibi doluluk hissetmiyor meme alışyor ,sütle yoğruluyor meme o yüzden taş gibi olmaz .Şuan benim sütüm var çok şükür ama nadir doluluk olur sabaha kadar emmediğinde falan mesela .