Aybuke54 geçmiş olsun rotavirüs aşısı yaptırdınız mı? Benim oğlumda 3 aylık ücretli olarak rotavirüs aşısını yaptırmayı düşünüyorum ateşli ishali falan hafif atlatmasını sağlıyormuş hem sağlık ocağı ebemiz hemde çocuk doktorumuz bize öneriyor sanırım ilk doz 2-4 ay arası yapılması gerekiyor yaptırmadıysanız doktorunuza bi danışabilirsiniz 🌸🙏🏻