Merhaba hanımlar.. oglum 26 günlük oluyor bugün 🥰 Bi tane de kizim var 5.5 yasinda henüz dışarı çıkmadık. Aksam uzeri falan cikip yürümek istiyorum. Yada ne bilim markete falan rahat gitmek icin Bebeğimi en güvenli nasıl çıkarabilirim diye araştırırken kanguru bakarken slinglerle karşılaştım sipariş de verdim yarın gelir diye düşünüyorum. Yenidogandan itibaren kullaniliyormus. Var mi kullanan memnun kalan veya kalmayan deneyimlerinizi merak ediyorum 😊
Buda aldığım ürün 😇
