ezgikrby Bu bi toz ürün arkadaşlar 10 mg’lık küçük paketler halinde. İçindekilerden emzirirken kullanılmayan bir şeyler var mı ya da bunlardan birini kullanan, yan etkisi yoktur diyen ?
gkbyza ezgikrby kiraz sapı ve mısır püskülü ödem atıyor emzirmeye engel mi süt kalitesini düşürür mü bilmiyorum diğerlerini ilk kez gördüm😅
hunilimomm ezgikrby kiraz sapı mısır püskülü evet ödem arttiyorlar ama aynı zamanda sütun kalitesini bozar emzirme döneminde kullanılmıyor beyaz çay da aynı şekilde
Summerwine95 ezgikrby mate var normalde bile sıkıntı yaratan bir bitki.Emzirirken bu kadar karışık içerikli şeyleri içmeyin.Bitkisel olması onu sağlıklı yaomiyor
Cileklimilkshake ezgikrby bu bi zayıflama ürünü sanırım içindekilere basılırsa. Emziren anneler kullanabilir deselerde bazen sütle bebeğe geçip ishal yapabiliyor. Ben oğlumda aynısını yaşamıştım doktorum kesinlikle kullanma böyle şeyler emzirirken demişti sizde dikkat erin yinede emziriyorsanız. Sevgiler ♥️
ezgikrby gkbyza ben de biberiye konusunda emin olamadım 😂 bazıları kullanılır diyo bazıları kullanılmaz diyo 🫠 zayıflama ürünü de o yüzden 😂
ezgikrby Cileklimilkshake evet zayıflama tozu ve emziriyorum 😂 vazgeçtim zaten ben de bi korktum yorumlardan sonra asla göze alamam çok teşekkür ediyorum 🥰🌸