TosbikkkAnnesi Bebeğinize diş döneminde kullandığınız em etkili ilaç jel yöntem neydi ? Bebeğim çok zor diş çıkarıyor uykusuzluk da yapıyor
Semaaa39 TosbikkkAnnesi jel pek önerilmiyor. Tetagil kullanıyoruz. Yoğurt masaj vs rahatlatıyor. Bol emzirme bide
gkbyza TosbikkkAnnesi tetagil sürüyorum gerçekten mucivrzi bişey uykusundan uyanıyordu bazen ve ben anlıyordum diş ağrısı olduğunu hemen sürüyordum iki pışpışla tekrar uyuyordu
gkbyza TosbikkkAnnesi çay tabağına döküyorum parmağımı çeşmede ıslatıp sürüyorum veya diş fırçası var parmağını geçirmeli. Onu ıslatıp onu sürüyorum
TosbikkkAnnesi minikoglummmmm tetagili önerdiler içeriği temiz denildi toz halinde onla ilgili bilginiz var mı acaba nasıl
minikoglummmmm TosbikkkAnnesi onu bilmiyorum canım şuan bizde diş ağrısı çekiyoruz daha yeni ilk dişini çıkaracak 10 aylık yoğurt veriyorum gün içersinde o rahatlatıyor