ağzını iğne kadar acan katı taneli yemeyen eline bişi alıp yemeyen bebeyle her şey öyle zorki…Allah başka dert vermesin ama çok zor.Bi yere giderim ben tok gelirim oğlum aç gelir..yemeğe gideriz yemez evde yemez 29 aylık..hayat boyu böylemi olcak dışarı çıksam bir şey yemez evde eline alıp yemez ne zamana kadar böyle olcak gerçekten çok zor