_Pnr_Kmrc_ benım kızımında gaz problemı 20 günlükken baslamıstı. Hatta sancıdan duramadı kakada yapmıyordu hastanede lavman yapıldı. D vıtamını ıle alakası yok, gaz ılacı alın bence. Bız sab smpleks kullandık cok ıyı geldı. Odrar koyulugu havanın sıcak olması ıle alakalı cok terlıyor ve süttekı su oranı yeterlı gelmıyordur doktora sorun ıstersenız