Mimoza-kizim Kızlar merhaba ben epoksiden magnet anahtarlik yapıyorum etiketlerimi maatbaciya yaptiriyordum ama istedigim gbi yapamiyolar oyuzden evde kendim yapmak istiyorum hangi programla yapabilirim ?
senaatuncc Mimoza-kizim Lisede grafik tasarım okumuştum corel draw var en kolayı en son ücretli diye biliyordum ama şu an ne durumda bilemiyorum
Mimoza-kizim senaatuncc teşekkür ederim canim olsun ucretli olmasi sorun degl millete dert anlatmaktan gına geldi kendim yapayim dedim bende yapablirsem 🤣🤣
marisback Mimoza-kizim oğlumun doğum hediyesi anahtarlıkları ben yaptım canva’dan da kartonunu hazırladım bastırdım matbaada internettekilerden 1000 kat güzel oldu hem de el emeği dibine kadar
Ayannesi Canva çok iyi ücretsiz çok fazla içerik var ücretlilerde var bilgisayardan yapmanızı öneririm , epoksi çok severim bu arada 😅 bende gecen yıl biraz arastırmıstım ama son olarak mum işine giriştim ama epokside aklımda kalmadı desem yalan olur
Mimoza-kizim Ayannesi teşekkür ederim canım epoksiye hic girisme bence kaliplar surekli eskiyor ve fiyatlari cok arttı kazandigimim nerdeyse yarisi kaliplara gidiyor birde bana cok zarari oldu cigerlerimi mahfetti maskesiz yaptığım icin eldivensiz yaptigim icinde ellerimde egzema cikti :(
35lavanta Mimoza-kizim Eşim uyudu postu şimdi okudum unutmazsam yarın sorarım 🤭🤭 Corel var aklımda ama belki başka bişey kullanıyorlardır
Mimoza-kizim 35lavanta yaa canimsin olsun hic onemli degl bikac oneri aldım unutmazsan yazarsin cok sagol 🥰🥰🥰