Balliturta Eslem_Somuncu bu bebeğine bağlı , kimyon atıp ye . Ben ilk haftadan itibaren herşeyi yedim ,bebeğim gazlı bir bebek değildi ama yinede doğduğu günden itibaren her yemeğime de kimyon koydum
seymaaras Eslem_Somuncu Mercimek çok gaz yapan bir yiyecek olduğu için ben hiç göze alamıyorum ya. Çünkü direk bebeğe geçip gaz yapıyor. Ben neredeyse hiçbir şey yemiyorum. Bende sezeryanlıyım. Kendim için değil ama bebek için yemiyorum. Ama kendim için olsa yerdim ohh ne özledimmmm🤗
Pinkbery Eslem_Somuncu ye gitsin denemeden bilemezsin:) ben herseyide yedim hemen hemen . Sorun olmadı. Sakınan goze cop batar. Her bebekte aynı etkiyi yapmaz bence.
Eslem_Somuncu Balliturta bebegin gazli olmadigini nasil anlicaz aslinda gazli ama cikariyor cok. O yuzden gaz konusunda skntisi yok. Dediginiz gibi kimyon yerim o zaman
Mevara Eslem_Somuncu ayaklarını karnına çekiyorsa,birden ağlama vuruyorsa bir de ıkınıyorsa gazlı bebektir ama yemeklerde kimyon kullanmanızı ve kimyon çayı icmenizi de öneririm.
seymaaras Mevara Yeşilliklerin çoğunu yemiyorum. Kuru bakliyatlar zaten sıfır. Narenciyeler sıfır. Lahana, karnıbahar sıfır. Ne yediğime gelirsek; ev yapımı olmak kaydıyla baharatsız çorba, makarna, pilav( pirinç) vs. Bu tarz şeyler. 🤗