Hanımlar merhaba. Benim sorum bez ile alakalı. Bebeğim 9 aylık ilk defa pişik oldu bezin markasını kalıbı küçük diye degistirmistim , sanırım bu yüzden oldu. Hangi bezi alacağıma karar veremiyorum. Kalıbı küçük olmayan memnun kaldığınız bez hangisi önerebilir misiniz? Çok teşekkürler şimdiden ☺️