Kızlar kuzum yaşına girece ne alkış ne baybay ne gel gel hiç birini yapmıyor istediği şeyi eliyle gösteriyor gel diyor baba teyze dede mama meme gel felan diyebiliyor çirkin olmayı biliyor öpücük atmayı biliyor ama bu üçünü yapmıyor önemli bir şey midir bu ne bileyim bir doktora götürsem mi 11.5 aylık bu arada