3aylık olmak üzere bebeğim gündüzleri çok sık emziriyorum canı ne zaman isterse bir saatimiz yok. Geceleri o uyanmadıkça uyandırmıyorum kaliteli uyuması ve huzurlu olması için. Gece kendi uyanıyor 4 saat içinde falan belli olmuyor. Gündüz sık beslendiği için gece sorun olmuyor sabaha karşı tekrar sık beslenmeye başlıyor zaten. Ben uykusunu bilmediğim için de gece çok güzel uyuyor hiç uyku sorunumuz olmadı gece ve gündüz kavramı oluştu sanırım