Cnslrsln benimde bebeğim hep yüz üstü yatar yatırdığım gibi de aynı yerde bulamadığım için gece bez bağlıyorum. Gün içinde sabah kakasını yaptı mı hemen alıştırma kilodunu takıyorum. küçük tuvaeltini yapana kadar yaptıktan sonra lavaboda poposunu yıkıyorum , kremliyorum , bez bağlıyorum kaka yapacağında huzursuzlanıyor zaten kendisi belli ediyor çünkü altında ki beze alıştığı için tekrar kakasını yapıyor , güzelce yıkıyorum. Diğer alıştırma kilodunu takıyorum. Uyku vaktinde çıkarıyorum , alt açma seriyorum , sürekli kontrole gidiyorum odasına ki gezerek uyuduğu için yatağa ya da halıya geçmesin kalktığında duşunu aldırıyorum bezini bağlayıp kremliyorum. Hergünğm böyle geçiyor birde kaka yapmış 1 dakika bile geç alsam aman hem ağlamaya başlıyor , hem de hemen kızarıyor hassas cildi müdahale etmesem pişiğee kanamaya başlıyor. minicik şeyde şaşırıyorum çok hassas olduğu için diş zamanı daha kötü oluyoruz , sürekli alıştırma kilodu tak çıkar bezle alt açma derken yoruyor beni bu durum ama işte yapacak birşeyimiz yok işte. Ben bile azıcık pişik olsam dayanamıyorum ki bebekler ne yapsın ağlayarak kıvranarak dertlerini anlatmaya çalışıyorlar bebek olmak daha zor aslında.