Ayseecbnkya Kızlar 23 gün oldu yara yerimin üst kısmı sağ üst şişlik var normal mi bu acaba ne zaman iner yara kapanmış zaten enfeksiyon falan da yok kontrolde oldum tertemiz ama şişlik var sizde oldu mu hiç
tuuuba Ayseecbnkya yara kapanmış enfeksiyon da yoksa sorun olacağını sanmıyorum yoksa enfeksiyon derdim şişliği duyunca ben
Asmilik1 Ayseecbnkya iç kesillerde oldugu için o şişlik benim 45 gün oldı hala şiş bir seneye iner tahmini ablamında öle olmuş çünkü uçlar şiş hatta