Kızım 8ay 7günlük. geçen çarşambadan beri hasta ateşle başladı. Öksürük balgam grip hepsi var. Doktora gittik yarın 10gün olucak antibiyotik için hala tam iyileşmedi. Boğazında enfeksiyon varmış o gitti sanırım çünkü ateş olmuyo. Ama bırın akıntısı hapşurma öksürme geçmedi. 10güne tamamla dedi salı günğ doktor. Bide gece 2.30 3arası amansızca ağlayarak kalkıyo bi kaç gündür. Başına gelen var mı