Aysegull29 benimde oluyordu kızımda ilk günlerde sütun tazyikli geliyor olabilir biraz arkani yaslayarak emzir demisti doktor çocuğun ustune dogru değilde yerçekimine karsi emzir demisti hala tazyikli geliyorsa ilk on sutu elinle yada sagma makinesi ile sag ilk tazyigi gitsin oyle emzirmeye basla sagdigin sütude kasikla verirsin. Tazyikli geliyorsa bebekde emmekte zorlaniyor ve gazda yapiyor dikkat et canım