Anneler merhabalar benim kızım 11 aylık böyle başladı vücudun da sonra şiddetlendi hatta doktora resimini attığımda isiliğe benziyor dedi akşamına kontrole gidicem doktora ve gitmeden önce iyice kızardı arttı doktora gittik alerji gibi dedi sonra ağzına baktı ağzının içinde de var 6.hastalık olabilir dedi ama kızamık salgınında var test yapalım bi dedi kızamık testi yapıldı ve sonuç pozitifi kızamıktan dolayı 21 günlük karantinadayız daha 5.günümüz ama kızımın sadece o gün kızarıklığı oldu vücudunda sonra bir daha birşey olmadı değişik bir salgın var takipte kalmanızı tavsiye ederim