melmus5851 Bebeğim 6 ay 13 günlük. 3 gün kuralıyla sebzeleri verdim meyvelere geçtim. Ama öğürüyor, istemediği zaman vermiyorum. Günde 1 defa veriyorum ama acaba az mı 🤔 bir de ne kadar su vereceğimi bilemiyorum 🤦♀️
[silindi] melmus5851 tadım döneminde az olmasının sorunu yok normal beslenme rutini bozulmadan yapılmalı zaten tadımlar. Biz öğüne geçtiğimizde bazı günler iki bazı günler 3 öğün veriyorum. Ama öğünleri çok yemiyor birer İkiler yemek kaşığı anca. 50cc falanda su vermeye çalışıyorum.
Kbrnrsgrrrr Verdiğin ek gıda miktarına göre su vermelisin diye biliyorum ben canım 0-30 ml arası başlayabilirsin
Newmomss [silindi].Doktorla telefonda görüştük o söyledi zaten idrar yolu enfeksiyonu olabilir diye.idrar yolu enfeksiyonunda antibiyotik verecekleri için gitmedim doktora sünnetin iyi geldiğini duydum sünnet yaptırdık.