Tufufutu Doktorum cezarette önerdi ama 5 aydır regl olmuyorum ve aşırı ödemliyim, eskiden yasmin kullanırdım sanırım emzirirken yasak. Doktorunuzun önerdiği başka bir hap var mı hanımlar?
Themom_ Tufufutu zlynda 4 mg drum yazdı 40 kontolümde 3 ay 26 günlük bebeğim emziriyorum da kullanıyorum da yani
Balyanak3 Tufufutu bana da Dr yazdı ben de adetim geçti diye korkmuştum haptan demek ki şükür nasıl rahatladim anlatamam
DuruveDefne Tufufutu bana desirett vermişti doktorum çok uzun süre kullanamadım çok fazla baş dönmesi ve mide bulantısı yaptı bende o yüzden Regl etkiler mi onu bilemiyorum
Murbur Themom_ merhaba. Benimde doktorum önerdi bebeğim 4 aylık oldu hala regli olmadım ama ben. Alıp kullanmam mı gerek siz ne yaptınız kullandıktan sonra mı ilk reglinizi oldunuz
Themom_ Tufufutu bu ay ilk defa oldum benim bebeğim kücük olduğu icin normalmiş regl düzensizliğim sezaryenle doğum yaptın ben zaten.☺️ Deletedmom_110
Themom_ Murbur benimde bebeğim neredeyse 4 aylık olacak daha bu ay ilk reglmi oldum drum normal olduğunu söyledi ilk 1 yıl düzensiz olabilirmiş regl doğumdan sonra doğum kontrol hapı ile bir alakası yok demişti siz korunuyor musunuz hap dışında?
Murbur Themom_ yani doğum kontrol hapıda olsa olmamız bize mi bağlı. Ben hapı yeni alıcam prezervatif ile korunuyorduk. Sütü etkilermi falan korkuyorum
Themom_ Murbur hormonlar değiştiği için normalmiş düzensiz regl bende emziriyorum ya da sağarak veriyorum sütümü 50. Günden beri doğum kontrol hapı kullanıyorum. Sütü neden etkilesin ki? Emziren anneler kullanabilir uygundur gibi şeyler yazıyordu prospektüste zaten doktorlar emzirme olayını bile bile veriyorlar.
Murbur Themom_ teşekkür ederm hemen başlıyım. Regli olucak gibi hissediyorum kendimi o yüzden hapı öteleyip durdum hap içmeye başlayınca regli olmazsam diye baskılar diye düzenli başlıyım dedim ama olucağım yok bu gidişle sanırım