Kızlar merhaba ☀️ bu soruyu daha önce de sordum ama malesef bir çözüm bulamadım henüz. Bebikim 5 aylık. Bu zamana kadar büyük reflü yatağı vardı onunla beraber ayağımda sallayarak uyuttum uyuduğumda yatakla beraber alıp beşiğine koydum böylece hiç uykusunu bölmüyordum. Ama artık o reflü yatağına sığmıyor. Yastıkla sallayıp beşiğine yatırmak istiyorum ama bu sefer de yastıktan alıp beşiğine koyarken uyanıyor. Bebeklerini ayakta sallayan anneler nasıl uyutuyorsunuz ? Uykusunu bölmeden yatağına nasıl alıyorsunuz?