Hanımlar merhabalar o kadar çok aklım karışık ki her gece her dakika düşünür oluyorum🤦🏼♀️
Bebeğim 8 ay 11 günlük ve 8300 kg etrafta gören herkes kilosunun çok az oldugunu söylüyor iyi bakamıyomuşum bebeğime yani sütümde var düzgün yediğim içtiğim takdirde ve de ek gıda da veriyorum günde 2-3 öğün arası nerede yanlış yapıyorum fikri olan varmı ? Benimle aynı durumda olan çözüm bulabilen ?