Merhaba arkadaslar kızm 11 aylık kolikdi doğdugunda gaz sancıları cok vardı snra bıze neocate alerjı mamasını onerdı dr memnunda kaldık ama ek gıdaya gecınce malesef ıstemedı içmek elımde baya var almak ısteyen olursa uyguna vercem boşa beklemesın dolapda. Bu arada süt alerjısı yokmuş sükür sadece gazlı kolik bir bebekmiş ama cok rahatlamış dı kızmı 💕