Miray17 Kızlar sizden fikir almak istiyorum kızım 15.5 Aylık sadece uyku öncesi emziriyorum sizce tamamen bıraktırmalı mıyım yoksa belli bir süre daha devam ettireyim mi
Emirin_Annesi10 Miray17 iştahı yerindeyse ek gıdayı düzenli alıyorsa bence 2 yaşında kadar devam etmelisiniz. Gün içinde emmeyi kendisimi istemiyor
Aslicamm Miray17 eğer sizi bunaltmiyosa devam etseniz daha iyi olur ne kadar çok anne sütü o kadar iyi sadece beslenme olarak görmemek lazım anne sütünü cok iyi bi bağışıklık güçlendirici
Miray17 Emirin_Annesi10 bu son 2 haftadır iştahı biraz daha iyi gibi normalde çok iştahlı bir çocuk değil. Eskisi kadar çok sütüm gelmiyor o yüzden uyku öncesinde genellikle veriyorum onun dışında öğünlerde yaptıklarımdan yedirmeye çalışıyorum
Emirin_Annesi10 Miray17 ne kadar çok emerse o kdr süt üretimi oluyor zaten geceden geceye emzirdiğiniz için sütünüz ona göre terbiye olmustur. Bence anne sütünü 2 yasını doldurana kadar verin. Kesince insan keske biraz daha emseymis diyor çünkü😪