BrcBthn bende bu durumu dört ay çekmiş biri olarak yazıyorum karnına sıcak elinle masaj yap bastırmadan hafif hafif. Ayaklarına sıcak çorap giydir rahatlatıyor. Yanlız bu sıcak dediğim şeyler bebeğin dayanabilecegı sıcaklıklatir ılıktan bi tık fazla yani. Masajdan sonra ayaklarını bisiklet sürer gibi hafif hafif çevir. Sonra karnına çek bırak bir kaç defa boyle yap. Ama en onemlisi karnı doyduktan sonra gazını cıkarmadan asla bırakma. Sonrası boyle sıkıntı oluyor sancı çekiyor. Birde bütün gaz ilaçlarını denedim ben malesef en son agulıne kullandım o fayda etmişti kökten bitmişti gaz problemimiz. Sabırlı ol bol bol sırtını karnını ov ama bastırmadan yavaş yavaş.