Byzaakan bu çok normal moro refleksi
Biz çok yaşadık 11 aylık hala yataga koyarken yapar
Uykuya dalacagı zaman sıçrar
Benimde tuhafıma çok gitti
Epilepsi sanıp hastaneye bile kaldırdık
Şu internete yazılan hersey anneyi panige sokuyor
Heleki ilk bebekse
Benim gibi depresyona girersiniz 😂
Neler yaşadım neler