Ysmn18 Ebrugokhangoktug öyle birşey olmadı ya çok şaşırdım şuan bizi en rahatlatan ilaç oldu hatta internette uykuyu da düzene koyduğunu falan söylüyor ama o bizde etki etmedi 🤦♀️🤦♀️🤷♀️
BrcnBlgn Ebrugokhangoktug Biogai işe yaramadi derken biogai probiyotiktir onu kullanrken yaninda ek olarak gaz ilaci kullanman gerekio canim biogai da kullansan ii olur probiotik acisindan
[silindi] Ebrugokhangoktug biogia:bağırsakduzenlyci Nurse harvesy:gaz için. Biogiyai 10 gune yakin kullanıp etki görürsünüz Gaz damlisini ise her gun ayni satte bn kullanıyrm gayet memnunum
Ebrugokhangoktug [silindi] ben bu farkı bilmiyordum doktora gaz sorunu var diyince bunu vermişti dikkate alıcam çok teşekkür ediyorum
ozge3747 Ebrugokhangoktug 2 haftadır düzenli kullanıyorum kabızlık gibi bir sıkıntı yaşamadı bebeğim. Hatta düzenli verince daha çok etki ediyor gaz için.
Babybaby45 Ebrugokhangoktug bn bayadr kullanıyorm ama bi sorunla karşılaşmadık sizde farklı etki yaratmş olablr 🤷🏻♀️
Akydt Ebrugokhangoktug biz de 1hafta oldu kullanmaya başlayalı canım benim oğlum da bugün hep huzursuzdu kakasi car belli yapamıyordu ondan sordum aklıma gelmemişti benim damladan olabileceği 😯
Ebrugokhangoktug Kelebek02 ben bu farkı bilmiyordum doktora gaz sorunu var diyince bunu vermişti dikkate alıcam çok teşekkür ediyorum
emirhanecozlem Ebrugokhangoktug canım ben kullandım ama öyle bi sorun yaşamadım aksine günlük kakasını yapıyordu. Acaba yediklerinle alakalı olabilirmi
ikiprensesannesi94 Nurse harveys in içinde zeytinyağı var kabız yapma ihtimali yok bence bizde kullanıyoruz bazen kabız oluyor ama hiç ona bağlamadım
Srnygtkarabnr Ebrugokhangoktug bizzat evet ya bende metsil verdiğimde bile işe yarıyorfu artı hergün mutlaka rezene ve kimyon cayı içiyorum ama ne zaman tekrar bio kullandum cocuk bana mısın demiyorum gören tabak tabak kuru fasulye nohut yedim de gaz gecti sanar o derece
sabirsizbebek15 Ebrugokhangoktug biogaia gaz damlası değil probiyotik kolik dönemi bittiği halde bırakmayın dedi doktorumuz. Nurse Harveys gaz için çok iyi ikisini birden kullanın.bir de kimyon kullanabilirsin çok işe yarıyor