Eco22 Merhaba bebeğim 2 aylık günde iki kere kakasını yapıyor ama çoğu bezinde çok az kaka oluyor her seferinde osururken kaçırıyodur normal daha gelişimi tamamlanmadı diyolar ama sizde de böylemi
tomvejerry Eco22 öyle canım bizde 3 buçuk aylığız bir aydır çok az oluyor bezinde şöyle dolu dolu yaptığını görmedim zaten🤣