Esma1993 emem bazı bebeklerde gmrğlüyoröuş karın agrısı yapıyor malesef
Benim kızımda öyleydş alerjisi var diye hiç bişey yemazdim a
Ama tavsiyem ye herseyi
Ek gıdaya geçince düzeliyorlar
Birde gastrolojiye git bir kaka testş verdir enfeksiyon yoksa sıkıntı yok
Ama mutlaka bir gastroloji görsün
Bilsem ilk oraya giderdim ben
Kızımda hem lökosit yüksekdi hem bir değer daha yuksekdi hatırlamıyorum ama
Bir şurupla baya düzeldi
Ek gıdayada gecince sıkıntı kalmadı