Kedici Bebeğim 5 aylık oldu daha hiç hastane tipi kiralamadım, kiralayan var mı? 5 aylıkken kiralasam süt artırmaya faydası olur mu? Kiralarsam da ne kadar kiralamalıyım sizce?