Oğlum bugün 30 günlük ve sarılık evresini atlatamadık en son dün doktor kan tahlili ve idrar tahlili ve kültürü alıp bakmamız lazım bu kadar uzun sürmemesi gerekiyor dedi tüm sonuçlar çok şükür temiz çıktı problem sütümdeymiş. Benimle aynı durumu yaşayan birisi var mı varsa nasıl atlattınız